![](https://mobilwc.hu/wp-content/uploads/2024/01/merkon-mobil-ugyfelszolgalkati-adminisztrator.png)
- Budapest, XVIII. kerület
Ügyfélszolgálati Adminisztrátor
Szereted a pörgést, és nem rettensz meg, ha folyton csörög a telefon? Vedd a kezedbe az irányítást, és jelentkezz hozzánk, most bővítjük értékesítési csapatunkat!
Rád váró feladatok:
- Telefonon, e-mailben érkező megrendelések pontos, precíz rögzítése, számlázása,
- Ügyfelektől telefonon, e-mailben érkező kérdések, problémák megválaszolása, megoldása,
- Egyszerűbb árajánlatok elkészítése,
- Szerződések kiküldése az ügyfelek részére elektronikus vagy postai úton,
- Ügyféladatok rögzítése, változások követése, naprakészen tartása,
- Értékesítő munkájának támogatása.
Téged keresünk ha:
- középfokú végzettséggel rendelkezel,
- legalább 3 év adminisztrációban és értékesítéshez kapcsolódó területen szerzett tapasztalatod van,
- nagy terhelés mellett is pontosan, megbízhatóan végzed a munkádat,
- kiváló kommunikációs-, kapcsolatteremtő- és szervezési készségekkel rendelkezel,
- ügyfélorientált, problémamegoldó szemléleted van,
- bírod a pörgést és nem riaszt meg, ha sűrűn cseng a telefon,
- továbbá, ha magas szintű számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, PowerPoint).
Amit kínálunk cserébe:
- stabil, megbízható vállalati háttér, dinamikusan növekvő vállalat,
- határozatlan munkaszerződés, hiszen hosszú távon számítanánk rád,
- változatos feladatok, szakmai kihívások,
- munkaidő: hétfőtől péntekig 7:00-től 16:00-ig (munkaközi szünet 1 óra),
- a munkavégzés helye: 1184 Budapest, Lakatos u 61-63.
- hétfőtől péntekig 7:00 – 16:00 (munkaközi szünet 1 óra).
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a
hr@merkon.hu e-mail címre bérigény és munkakör megjelölésével.