![](https://mobilwc.hu/wp-content/uploads/2024/06/merkon-mobil-adminisztrator-banner.png)
- Budapest, XVIII. kerület
Adminisztrátor
Stabil piaci részesedéssel rendelkező mobil toalettek, iroda és szaniter konténerek, mobil
kerítések-kordonok bérbeadásával foglalkozó magyar tulajdonú vállalatunk Budapest 18.
kerületben található, iparterületi munkahelyre azonnali kezdéssel munkatársat keres.
Rád váró feladatok:
- Projektekkel kapcsolatos napi adminisztrációs feladatok ellátása, dokumentumok kezelése és rendszerezése, nyilvántartások naprakész vezetése.
- Telefonon, e-mailben érkező megkeresések, megrendelések pontos, precíz adminisztrálása.
- Egyszerűbb árajánlatok elkészítése, szerződések kiküldése az ügyfelek részére elektronikus vagy postai úton.
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás, kollégákkal való szoros együttműködés.
- Munkaidő nyilvántartáshoz kapcsoló feladatok ellátása, sofőrök nyilvántartásainak ellenőrzése, tachográf adatok továbbítása feldolgozásra, üzemanyag megtakarításhoz kapcsolódó adminisztráció elkészítése.
- Számlamellékletek, teljesítésigazolások elkészítése, számlák kiállítása.
- Kintlévőségek nyomon követése, e-mailes és telefonos kommunikáció az ügyfelekkel, társosztályokkal a követelés kezeléssel kapcsolatban.
- Ügyféladatok rögzítése, változások követése, naprakészen tartása.
- Postázás teljes körű ügyintézése.
- Házi pénztár kezelése.
- Kimutatások készítése.
Téged keresünk, ha:
- Középfokú végzettséggel rendelkezel.
- Legalább 3 év adminisztrációban és/vagy értékesítéshez kapcsolódó területen szerzett tapasztalatod van (kiemelten: ügyfelekkel történő kommunikáció, számlázás, kintlévőség kezelés).
- Nagy terhelés mellett is pontosan, megbízhatóan végzed a munkádat.
- Kiváló kommunikációs-, kapcsolatteremtő- és szervezési készségekkel rendelkezel.
- Ügyfélorientált, problémamegoldó szemléleted van.
- Bírod a pörgést és nem riaszt meg, ha sűrűn cseng a telefon.
- Továbbá, ha magas szintű számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel (Word, Excel, PowerPoint).
Előny:
- Számviteli területen szerzett szakmai tapasztalat.
- Valamilyen vállalatirányítási rendszer ismerete (pl. SAP, Microsoft Navision, Business Central).
Amit biztosítunk:
- Stabil, megbízható vállalati háttér, dinamikusan növekvő vállalat,
- Határozatlan munkaszerződés, hiszen hosszú távon számítanánk rád,
- Változatos feladatok, szakmai kihívások,
- Azonnali munkakezdési lehetőség,
- Munkaidő: hétfőtől péntekig 7:00-től 16:00-ig (munkaközi szünet 1 óra),
- A munkavégzés helye: 1184 Budapest, Lakatos u 61-63.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését küldje el fényképes szakmai önéletrajzát a hr@merkon.hu e-mail címre bérigény és munkakör megjelölésével.